Przetargi - oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych
0 Koszyk
Logowanie

Zarządzanie i HR

Przetargi - oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych

W 2021 r. nowa ustawa Prawo zamówień publicznych diametralnie zmieniła sposób prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Aby ułatwić Państwu pracę, przygotowaliśmy proste i intuicyjne w obsłudze narzędzie, które zapewni szybkie przygotowanie dokumentacji w danym trybie według nowych regulacji.

Wybierz swoją wersję

Program dedykowany osobom odpowiedzialnym za przetargi

Program „Przetargi – oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych”

Oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych to jedyne na rynku kompleksowe narzędzie, które gwarantuje bezbłędne opracowanie dokumentacji według nowej ustawy Prawo zamówień publicznych. Program do zamówień publicznych zawiera ponad 100 dokumentów, wzorów umów, regulaminów, protokołów, druków ZP, wezwań i ogłoszeń, około 30 funkcjonalności, dzięki którym sprawnie przygotują Państwo całą wymaganą dokumentację oraz szybko zewidencjonują zamówienia publiczne, a także zestaw aktów prawnych, nieodzownych w pracy każdego zamawiającego. Intuicyjny i łatwy w obsłudze program do zamówień publicznych umożliwia obsługę postępowań w poszczególnych trybach oraz zamówień do 130 000 zł – tworzy odpowiedni dla wybranego trybu postępowania zestaw dokumentów oraz ustala ich hierarchię. Z jego pomocą stworzą Państwo umowy zawierane z wykonawcą oraz regulaminy i protokoły niezbędne w toku prowadzenia postępowania, poprowadzą klasyfikację ofert, wygenerują roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach i opracują plan zamówień na dany rok

Zawartość

  • ponad 100 dokumentów postępowania o zamówienie publiczne, wzorów umów, regulaminów, protokołów, druków ZP, wezwań, ogłoszeń,
  • około 30 funkcjonalności, dzięki którym sprawnie i bez błędów przygotuje się całą wymaganą dokumentację oraz szybko zewidencjonuje się zamówienia publiczne,
  • zestaw aktów prawnych, nieodzownych w pracy każdego zamawiającego.

Pobierz demo

Program umożliwia:

  • obsługę postępowań w poszczególnych trybach oraz zamówień do 130 000 zł: tworzy odpowiedni dla wybranego trybu postępowania zestaw dokumentów oraz ustala ich hierarchię,
  • stworzenie umów zawieranych z wykonawcą oraz regulaminów i protokołów niezbędnych w toku prowadzenia postępowania,
  • rejestrowanie zamówień publicznych i generowanie raportów: ewidencję umów, postępowań, wykonawców i faktur. Wszystkie rejestry są w pełni zintegrowane ze sobą i przygotowane w ten sposób, by na ich podstawie można było wygenerować roczne sprawozdanie z udzielonych zamówień,
  • prowadzenie klasyfikacji ofert – program automatycznie oblicza kryteria oceny ofert: ceny oferty, terminu płatności oraz okresu gwarancji jakości. Istnieje też możliwość dodawania własnych kryteriów,
  • automatyczne wygenerowanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
  • tworzenie Planu zamówień na dany rok,
Pobierz demo

Wybierz swoją wersję

Wersja
Jednostanowiskowa
719,00 zł netto
884,37 zł brutto

Dodaj do koszyka
Wersja
Pięciostanowiskowa
899,00 zł netto
1105,77 zł brutto

Dodaj do koszyka
Wersja
Sieciowa
1099,00 zł netto
1351,77 zł brutto

Dodaj do koszyka

Wybierz swoją wersję

Koszt aktualizacji

Cena aktualizacji programu w wersji jednostanowiskowej:
719,00 zł netto.
Cena aktualizacji programu w wersji dwustanowiskowej:
819,00 zł netto.
Cena aktualizacji programu w wersji wielostanowiskowej:
919,00 zł netto.

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Aby dokonać rezygnacji z przedłużenia abonamentu, należy wypełnić formularz dostępny na stronie https://www.rezygnacje.forum-media.pl/. Informacja o rezygnacji powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta. Rezygnacja może nastąpić w każdym czasie, nie później jednak niż na 14 dni przed końcem obowiązującej Prenumeraty (liczy się data wypełnienia formularza).
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.

Koszt aktualizacji

Cena aktualizacji programu w wersji jednostanowiskowej:
719,00 zł netto.
Cena aktualizacji programu w wersji dwustanowiskowej:
819,00 zł netto.
Cena aktualizacji programu w wersji wielostanowiskowej:
919,00 zł netto.

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Aby dokonać rezygnacji z przedłużenia abonamentu, należy wypełnić formularz dostępny na stronie https://www.rezygnacje.forum-media.pl/. Informacja o rezygnacji powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta. Rezygnacja może nastąpić w każdym czasie, nie później jednak niż na 14 dni przed końcem obowiązującej Prenumeraty (liczy się data wypełnienia formularza).
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Asystent (Online)